söndag 14 september 2014

Ärligt reflektion över veckan

Det här veckan vi har arbetat i grupper. Vi diskuterade, läste, redde ut oklarheter i texten, sammanfattade, vi jobbade med omslaget till boken samt bilder från samma boken  och mycket mer.
Arbete i gruppen har varit ganska skrattfull... Det var ganska krångligt. Ner man jobbar i grupp det är inte lett att koncentrera sig i dessa uppgifter man har fått, för att oftast från en angivet ämne man hoppar till helt annat.
Ärligt, jag är ledsen att säga att jag har inte lärt mig nånting nytt det här vecka. Jag tycker att det var för enkla uppgifter och att vi har spenderat för långt tid på det.
För början av nästa veckans kurserna jag hoppas att vi kommer att få uppgifter som man kan lära nånting av, jag vill ha mera utmaningar.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar